Klacht indienen?

  1. Home
  2. Klacht indienen?

Ouder/verzorger stelt klacht op schrift t.a.v. directie; Ö. Tezcan. Deze kan per post worden opgestuurd naar Derkinderenstraat 116, 1061VX, Amsterdam, via de klachtenformulier of via de mail naar info@miraclekids.nl

De directie bevestigt de ouder/verzorger schriftelijk (binnen 1 week) dat de klacht is ontvangen en in behandeling wordt genomen en dat hij binnen zes weken na indiening van de klacht een schriftelijke reactie ontvangt. Blijkt deze termijn niet haalbaar, dan wordt klager hierover tijdig (ruim voor het verstrijken van deze periode) schriftelijk bericht met vermelding van de reden van de vertraging en de termijn waarbinnen wel zal worden gereageerd.

Aanhef
Select an option
Naam *
Dit is een verplicht veld
Adres *
Dit is een verplicht veld
Postcode *
Dit is een verplicht veld
Woonplaats *
Dit is een verplicht veld
Telefoonnummer *
Dit is een verplicht veld
E-mail *
Geef een geldig e-mailadres op.
Meldt u deze klacht namens de oudercommissie?
Select an option
Vertegenwoordigt u de ouder bij de klacht?
Select an option
Korte omschrijving van de klacht
Dit is een verplicht veld
Met wie in de organisatie heeft u al contact gehad?
Dit is een verplicht veld
De zaak speelt sinds? *
Dit is een verplicht veld
Wanneer heeft u geklaagd bij de organisatie? *
Dit is een verplicht veld
De laatste reactie van de organisatie *
Dit is een verplicht veld
17 + 8 = ?
Beantwoord deze rekensom om ervoor te zorgen dat dit geen spam bericht is.
Enter the equation result to proceed
Menu